onsdag 29. august 2018

Avgaspasta jula

Hitta rätt reservdelar till din bil. Vi vill att människor ska vilja fixa. Alltid supersnabba leveranser! Branschens snabbaste och säkraste leveranser.


Välj om du vill hämta i butik eller hos ombud. Jag planar då bara med en vanlig bandputs ala jula och det funkar hur bra som helst sen lite avgaspasta på. Tänkte dra iväg en beställning på KL, men läste en tråd på TPC att avgaspasta funkar minst lika bra om inte bättre som packning?


Jag har en sådan som jag köpte på Jula -eller kanske -94. Med permatex och avgaspasta löste jag det och har nu en som faktiskt är lite av min favorit. Sedan plockade jag ihop den andra och lämnade tillbaka den till Jula eftersom den.


Tror Jula har nåt munstycke som konsentrerar lågan på en vanlig gasolbrännare som ska räcka till för att glödga en. Små pyshål kan tätas med avgaspasta som du hittar på micro eller biltema annars. Volkswagen Golf MkRKompressor "VF stage 2"-volvo.


Beställ Startkablar startboosters hos Winparts Det största anbudet i Sverige Sök med regestreringsnummer Gratis byte Snabb leverans Kompetent. Det beror ju på var hålet sitter, men du kan söka efter avgastätning, avgaspasta och avgasbandage på mackar och Biltema/Mekonomen. Ons jun 2017:: Hej på er, ville bara visa upp helgens fynd. Jag var egentligen på jakt efter en billig golf som skulle användas som busbil, och när denna.


AlfaPower » Alfa Romeo » Byggen och Projekt » Alfa 12. Boka bilservice online och få priset direkt. Sök i vår reservdelskatalog och hitta rätt reservdelar och biltillbehör till din bil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.