torsdag 5. desember 2019

Trästickor biltema

Strumpstickor i alla storlekar. Alltid många fynd på nätet. Snabb leverans - beställ idag. Stort utbud i alla prisklasser. Välj mellan olika typer och priser. Numera är det inte bara gubbarna som shoppar loss på Biltema. Vi pysslare har nu kommit på ett nytt användningsområde för deras tändstickor. Detta Diy är verkligen ett av de bästa alltså! Visa fler idéer om Julhandarbeten, Julprydnader och Juldekorationer. Jag har fortsatt och limmat ihop mina trästickor från biltema.


Dom är alla lika långa i förpackningen så det är bara att sätta ihop dom en efter en med trälim. Denna pin hittades av Gladys Lindqvist. Vilken fantastisk sommar vi har haft och jag tror hela landet har satt värme rekord.


Trästickor biltema

I dag börjar vår familj sakta men säkert gå tillbaka till lite mer rutiner. Ner till på sidan kan man se hur jag gjorde den här förvarings lådan av biltemas trästickor.


Vart riktigt nöjd med den, vet inte riktigt vad jag ska ha i den. Ska bara fixa ett hänglås på Biltema. Jag börjar med att måla i ett väldigt tunt lager så att nästan allt trä täcks. Jag använder Allmogefärg från Panduro.


Trästickor biltema

Låt det torka och gärna i press. Tyvärr tror jag att dessa trästickor har utgått från Biltemas sortiment. Rundstickor i alla storlekar.


Har inte hittat några liknande någon annanstans heller Svar: Åh va tråkigt. Målade sedan med turkos, därefter med en blandning av svart och brunt för att få den skitna utseendet. Därefter slipade jag allt.


Jag skulle sätta igen några skruvhål i däcket(Sandwish med trä som distansmaterial). Hittade i en butik klädnypor. Provade då med Biltemas laminerings-epoxi som ska blandas delar BAS och 1. Vi vill att människor ska vilja fixa. OT i förhållande till textil, men fantasin sätter in.


Trästickor biltema

För ett tag sen var det lite av en hysteri över dessa stickor. Biltemas trästickor, halv-OT - Man kan göra saker av Biltemas strästickor. Det pysslade av alla, i alla åldrar, utom jag. Fick tipset om att man kan föra över bilder till trä och det känndes som ett lagomt projekt att testa.


Trästickor när får Ni in dem i Göteborg el Borås? Många har väntat i nästan år och har fortfarande inte fått tag i stickor. Biltema Trdlös stektermometer som gör det möjligt att lämna köket och änd.


Jag kom på att jag hade spillbitar av biltemas trästickor, klädnypor. Har försökt mig på lite skyltar. Limmade ihop ett antal trästickor som jag sedan satt stödpinnar bakom. Valde att dessa stödpinnar skulle vara synliga.


Var på biltema o kunde inte låta bli. Köpte trästickor för kommande projekt som jag inte vet vad. Det skulle bli plankgolv i köket och det gjorde jag av trästickor som jag köpt från Biltema. De är perfekta i storlek till mitt dockhus, både till golv, panel.


Sen är det bara att börja dekorera med önskat motiv. Industritak i Halmstad har lagt tak på Biltemas Centrallager i Halmstad. Använder butangasen från Biltema som kommer med fem-sex.


Jula och om det behövs så använder jag mig av trästickor från Biltema.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.