onsdag 29. april 2020

Renovera kök före efter

Boka tid för kostnadsfri köksrådgivning hos Elgiganten redan idag! Smarta kök i alla prisklasser. Kitchen Planner redan idag! Förut var det en vägg mellan vardagsrummet.


Här visar jag resultatet av vår stora köksrenovering. Före och efterbilder och tips och inspiration för dig som planerar att renovera kök.

Vi hade nyss köpt hus och köket var det rum vi först av allt skulle komma att renovera. Hela huset var som att komma in i sjuttiotalet och jag vet.


Inga lägenheter eller villor kan vara för nedgångna för att vi PN entreprenad inte skall kunna renovera upp dem till nyproduktionsskick. Vilka fina bilder och alltid roligt med före och efter -bilder. Jag tycker att det är lite synd att renovera ett kök som inte är “trasigt” ur miljösynpunkt. Jag älskar att köpa renoveringsobjekt och renovera.


Jag nöjer mig inte med ”okej standard” utan vill ha det på mitt sätt. Jag skulle inte kunna köpa något.


Mar Nyinflyttad i en bostad med ett kök du inte hade valt själv, men som det inte heller är något fel på?

Lillan hittade köket i hallen direkt när hon vaknade och tycker nog inte alls att det ska få flytta. Ibland i vardagens hetta så glömmer jag nästan bort hur huset såg ut i begynnelsen.


Då vi flyttade in så gjorde jag ju en liten liten ytrenovering, jag hade ju. Före -bilden till denna kommer så småning om, men dennna ganska ovanliga skolbänk såg inte rolig ut. Böjda spikar till handtag och mycket klotter och ristningar.


Vi förnyar ditt kök på en dag utan att ni behöver riva ut hela köket. Prisvärt, tidseffektivt och miljövänligt – Det är HärjedalsKök! Hus som totalförvandlats - före och efter. Det är också det rum som förutom badrummet är dyrast att renovera.


Därför handlar det om att tänka till före, för att få. Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Skillnaden är väl aldrig så stor som när ett nedgånget och spöklikt hus totalrenoveras.


Här är exempel på häpnadsväckande förvanlingar. Tak och balkonger renoveras på Fasangatan 4. Den har verkligen genomgått en förvandling. Jag hittade ingen bild på vårt kök innan, den nedanför är tage.


Att renovera ett kök kan vara ett stort projekt där du byter ut allt från. Vi ska flytta om en månad men behöver tack och lov inte renovera något.


Vedspisen ger köket karaktär och bidrar också med värme under vinterhalvåret.

Vårt stora projekt hos familjen Maria och Paul i Täby uppdelat på två etapper var spännande. Otroligt trevliga kunder som gillar att renovera trots att de var.


Efter ett års planerande, med diverse sidoprojekt utförda under tiden, så är köket nu helt klart. Renoveringen startade med att köket och fönstren beställdes.


Hej Jag gjorde inget med golvet varken i hall, kök eller vardagsrum så har tycärr inga bilder på det. Rent spontant om det är olika höjd på. Många före och efter senaste veckan, och mycket kök för mig.


Som checkade i på köksavdelningen där jag beställde ett nytt fint kök. VELUX takfönster som passar. Bygga och renovera kök Vattenskador i köket är väldigt vanligt.


Men det finns förebyggande åtgärder att ta till. Att homestyling kan höja värdet är nu bevisat. Se före - och efter bilderna och avgör själv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.