fredag 7. desember 2018

Gammal knoppbräda

Knoppbräda i furu med hängare, målad i grön lasyr. Lite vit färg på ena sidokanten, se bild. Idag får ni se lite bilder från trappan våran, och hur jag har fixat till det där. Jag har hängt upp några av mina gamla kläder på en gammal "knoppbräda.


Gammal knoppbräda

Hur glad blir man inte när grannen kommer över och frågar om man vill ha en gammal knoppbräda ? Jag var ju på jakt efter en till köket men den här. Bruksföremål ᐈ Avslutad nov 19:11.


Skick: Begagnad Fri Frakt Auktion. En gammal knoppbräda som ALDRIG kommer att bli vit! Smörbytta, vacker smörkniv. Kan frukosten bli trevligare?


Kolla vad jag har hittat ! Så innan jag fått upp den på väggen så kom maken hem med en till knoppbräda till mig. Och en väldigt fin gammal knoppbräda, med original målningen kvar, den fick jag av syrran ! Jag får nog allt sätta igång att tälja själv så att jag får mig en riktig knoppbräda någon gång. Vi bor i ett gammalt hus. Underbar gammal knoppbräda byggd av en lucka eller dörr.


Gammal knoppbräda

Arbetade speglar med fasade hör i nederkant. Nio knoppar som alla sitter st. En stor gammal skål blir bra som diskho. På en loppisfyndad knoppbräda finns redskapen nära till hands.


Hej, nu var det ett tag sen igen! Det har varit lite trassligt med internetuppkoppling härhemma, men vi har fiber på g iallafall! Detta inlägg har jag haft. Gammal knoppbräda hänger i köket.


Hej I Julias rum så har vi satt upp en gammal knoppbräda, några söta små fåglar och en fin tavla från Mrs Mighetto. Lite blandade kläder hänger på en gammal knoppbräda då man går upp i trappen till övervåningen.


Jag ÄLSKAR kannor i alla dess storlekar och skulle kunna ha hur många. Det är dels ett förkläde samt en klänning som tjejerna. Sex knoppar på ena sidan och fem på den andra. Igår spenderade vi dagen i Västerås.


Gammal knoppbräda

Det blev lite shopping, följt av en god lunch och en tur på IKEA. Jag hade egentligen velat haft en gammal. Vad tror ni om man skulle göra en egen tillverkad hatthylla av dessa konsoller och gammal knoppbräda.


Och även nått att hänga galger på. Hej vilken fin gammal knoppbräda. Det är en gammal fin knoppbräda som vi hittade i ”Alfredsboa” när vi skulle tömma farmors barndomshem för ett par år sedan.


Jag använde mig av ett gammalt lakan och spetsen som satt fast på. Nu finns de hos Pysselgumman, de vackraste anteckningsböckerna som skådats!


Tillverkade för hand av franska Élam, handbundna enligt gammal tradition med. Spara % Lagerstatus st i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.