torsdag 25. juni 2020

Ruccola pesto oppskrift

Jeg vet jeg har lagt ut oppskrift på pølsegrateng en rekke ganger, men denne versjonen ble så god at jeg bare må legge ut den også. Skyll ruccolaen, og tørr den godt.


Grovhakk hvitløk, mandler og parmesan, og ha det hele opp i en liten blender. Tilsett litt olje, litt etter litt, til du har. Deilig ostebrød med smeltet ost både inni og på toppen.

Prøv denne deilige oppskriften som er perfekt tilbehør til supper, salat, tapas og koldtbord! Ruccolapesto er skikkelig kremete og god på smak. Et fint alternativ til basilikumpesto og kan brukes på samme måte.


Noe jeg liker ved denne oppskriften er at den er så enkel, rask og billig å lage. Mandler og næringsgjær har jeg alltid i hus.


Få saker smakar så gott som hemgjord pesto ! Dessutom är det superlätt att göra själv och passar till det mesta – som pasta, pizza eller sallad.

Pasta med hjemmelaget ruccolapesto på kun minutter, kjempegodt! Det er jo litt stas da -og få utgitt tre oppskrifter i en kokebok, til tross for at det er forfattere til.


Sommerens siste badeturer blir enda bedre med potet, skinke og ruccolapesto i strandbagen. Pesto kan virkelig lages av alt, og nå for tiden er det ruccolapesto som er favoritten her i huset.


Vegansk Mengde: ca dl Arbeidstid: min. Nå er det snart helg og tid for litt ekstra god mat. Båndspagetti med ruccolapesto oppskrift med kalorier, allergener og pris. Oppskrift på ruccola-pesto finner du her.


Lag den gjerne på forhån ha i en beholder med lokk, og sett den kaldt til den skal brukes. Til to personer trenger du. Med melkeintoleranse i familien er slike oppskrifter et funn. Tusen takk for skikkelig fin kommentar – jeg har vært glad i hele dag!


Søkeresultat etter Ruccola oppskrifter som kan sorteres på kalorier, karboinnhold mm. Her kjem verdens enklaste guakkis oppskrift som er veeldig. Oksetunge med ruccolapesto, potet- og tomatform.

Hvis du aldri har smakt annet enn smaksfattig påleggstunge plastpakket fra kjøledisken, har du noe godt i vente. Ruccola pesto er en variant av den tradisjonelle pesto forberedelse som bruker basilikumblader. Pesto er en allsidig saus og krydder som er lett.


Den er fantastisk når man liiige kommer til å ha litt rester! Flere oppskrifter med pasta. Italiensk suppe med grønnkål og bacon. Kalkunfilet med kremet pasta og artisjokk.


Er kjøttstykket stort kan det lønne seg å la det ligge i fryseren et par timer, da blir det lettere å skjære tynne skiver. Velg og vrak blant mengder av oppskrifter, tips og inspirasjon. Bruk den til pastaretter, til fisk, kjøtt eller på brødskiva!


Denne pestoen er en liten variasjon av den. Tidsbruk, antall porsjoner og delingsmuligheter. Eg heiter Gunda Djupvik, og er matglad skribent, jurist, mamma og kjæreste.


Andre varianter som brukes er blant annet tomatpesto, ruccolapesto, korinaderpesto og persillepesto. Søk etter ingredienser og oppskrifter. Jeg har også sett grønnkål og ruccolapesto.


Den originale oppskriften har vel ricottaost i seg, hvis ikke jeg tar helt feil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.